Synpunkt och klagomål på skolskjuts

LÄS MER

Välkommen till Synpunkt och klagomål på skolskjuts

Klicka på ”Starta e-tjänst” för att lämna din synpunkt eller ditt klagomål.

Viktigt att veta 

Din synpunkt eller ditt klagomål registreras hos oss och blir en offentlig handling. Det betyder att alla kan be att få läsa den.

Om din synpunkt eller ditt klagomål skulle innehålla känslig information kan vi sekretessbelägga den. Men vi rekommenderar dig att undvika att skriva känslig information i ärendet.

Gäller era synpunkter Din Tur?

Om frågan gäller ett skolkort som inte fungerar, vänligen kontakta skolskjutssamordnaren (elever i fristående skolor) eller utbildningsavdelningens administration (elever i kommunala skolor). Vid andra synpunkter gällande Din Tur, vänligen kontakta DinTurs kundservice. 

Gäller era synpunkter Eriksson Wiklund AB?

Om frågan gäller ett skolkort som inte fungerar, vänligen kontakta skolskjutssamordnaren (elever i fristående skolor) eller utbildningsavdelningens administration (elever i kommunala skolor). Vid andra synpunkter gällande Eriksson Wiklund AB, vänligen kontakta Eriksson Wiklund AB's kundservice. 

Så här tar vi hand om din synpunkt/klagomål

När du skickar en synpunkt eller ditt klagomål till oss är vår ambition att återkoppla så skyndsamt som möjligt.

Alla synpunkter viktiga för oss. Vi använder synpunkterna som underlag när vi planerar vår verksamhet för framtiden.

Andra sätt att lämna synpunkter och klagomål

Om du inte vill använda webben för att lämna din synpunkt kan du ringa eller mejla till oss i stället.

Telefon: 0690250100
E-post: utbildningsavdelningen@ange.se

Kontakt

Utbildningsavdelningen
utbildningsavdelningen@ange.se

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa